24 Kasım 2018 Cumartesi

Rahşan Ecevit - Pülümür' de Aşk

İstanbul kitap fuarı geldi geçti. Bu şehrin en sevdiğim etkinliği. Ben gidemedim. Üzüntülü değilim ama ufaktan bir burukluk yok değil. Nasip değilmiş gibi avutucu ve gerçekçi cümlelerle özlemimi dindirdim. Haftaiçi gitmek istiyordum. Haftasonları çok kalabalık oluyor diye. Bahaneler, bahaneler.
Çevremden giden gelen oldu tabi. Sevgili annem Şerife Gezer, Rahşan Ecevit'ten Pülümür'de Aşk adlı Oyun türünde yazılmış kitabı imzalı şekilde bana ve eşime hediye etti. 72 sayfalık kitap bir çırpıda okudum. Epey etkilendim. Oyunları okumaktan ziyade izlemeyi tercih ederim. Fakat bu başka olmuş. Çok hoş.
Kapak uyumlu ve sade. Baskı güzel. Kısacası kitabı beğendim.
Son olarak kitabın küçük başlığı: 1960'lar Türkiye'sinden bir kesit.



Alıntılar

Çocukları çok severim ve bu dünyanın onların dünyası olduğuna inanırım. ( 26 )

Memleketimizde en önemli konuları çocuklara anlatma işini okul, ailelere bırakır, aileler de okullara. ( 26 )

Özgürlük nedir ki? Bizdeki gibi insanların gönüllerince açlıktan, açıklıktan ölmesi mi? ( 38 )

Pülümür'de Aşk
Rahşan Ecevit
Rahşan Ecevit- Bülent Ecevit Kültür ve Sanat Vakfı Yayınları
72 sayfa.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder