15 Kasım 2018 Perşembe

Hakan Bıçakçı - Rüya Günlüğü

Yaklaşım 4-5 senedir yazıyorum. İlk defa bu kadar uzun süre yazmaya ara verdim. Bir geldim, pir geldim diyelim mi:)
Şu an İstanbul kitap fuarı var. Yeniden kitap isteğim tavan yaptı. Kitaplara bakıyorum. Beğeniyorum. Yeniden bakıyorum. Gezinmek bile güzel.
Okuduğum kitap Rüya Günlüğü Mehtap Hocam'ın tavsiyesi üzerine aldıklarımdan.  Kitabın arka kapağında Hakan Bıçakçı külliyatından diyor. Gerçekten sağlam kurgu.
Rüyalar birbirine karışıyor. Tüm rüya kavramı alt üst oluyor. Kitap ele alınıyor ve okunuyor. Çarçabuk bitiyor.
Kitap şöyle başlıyor. "bütün yaşamımızın bir rüya olması ve onun içinde bütün meselelerimizi türetmekte olmamız varsayımı, mantık yönünden hiç de imkansız değildir." bernart russel

Alıntılar

Kurala bağlanmayan hiçbir şey uzun ömürlü olmaz. (41)
İnsan kendi hayatıyla ilgili hayaller görür. ( 14 )
Güzel bir şey olacağını hissettiğimden değil, sırf bir şeyler olsun olaylar gelişsin diye... ( 40 )

Rüya Günlüğü
Hakan Bıçakçı
İletişim Yayınları
152 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder