18 Eylül 2022 Pazar

Füruzan - Parasız Yatılı

Bu sene kitap işini biraz hızlandırdım. Okumalara devam ediyorum. Senelerden beri aklımda olan bir kitap, Füruzan, parasız yatılı.

İçinde birçok hikaye var. Konusu insan. Hayatın içinde. Dili gayet açık. Hikayelerini içtenlikle okudum. Okurken yaşadım. Kitaba adını veren hikayesinde ise ayrıca hüzünlendim. Bana ait bir hikaye bende kalsın. Burada paylaşmayayım.

Türk edebiyatının iyi hikaye kitaplarından biri.

Alıntılar

Kızım mal kıymeti bilmeyen insan kıymeti de bilmez. ( 10 )

Soğuktan hiç hoşlanmam sıcak bir ev mutluluğun yarısı sayılır. ( 13 )

Bin zaruret mi ? Bin musibet mi? ( 21)

Güneşli bir hava ama neye yarar? ( 28 )

Parasız yatılı imtihanlarının çocukları hep erken gelir, hiç gecikmezler. ( 129 )

Şimdi sokağa çıkıyorum da ne oluyor, benim gibi kaygılı insanlarla dolu her yan. ( 180 )

Parasız Yatılı

Füruzan

Bilgi yayınevi

196 sayfa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder