6 Haziran 2016 Pazartesi

Attila Şenkon - Sustum duydun mu?

Takvimler Ramazan ayını gösterdi. Bugün 1.

Diğer ramazanlardan biraz farklı tam havasına, doğasına giremedim. Gerçi günlük hayatta tansiyonun düştüğü belli oluyor. Caddeler, sokaklar boş.Telaş azalmış.

Problem kendimle ilgili sanırım, neyse umarım toplarım.

Tavsiye üzerine okuduğum kitaplardan Attila Şenkon' un Sustum Duydun mu? adlı hikaye kitabı.
Çok hoş bir kitap, hatta son zamanlarda okuduğum iyilerden biri. Dili kuvvetli.

Hikayelerin ana teması aldatma, aldanma.

Çarpıcı, sıradanlığın ilginç anlatışı.

Okumasaydım kayıptaydım kategorisinde bir kitap.

Çok fazla alıntı yapamadığım bir kitap olsa da.

Alıntılar

Boş konuşanlara inat, dolu dolu susardı.

Tırnak cefadan , saç sefadan uzarmış.



Sustum Duydun mu?

Attila Şenkon

Turkuvaz Kitapçılık

93 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder