1 Aralık 2014 Pazartesi

nihat genç - tek tabanca

çok yoğun ve soğuk günlerdeyim. Akşam değil, artık geceleri anca eve gidebiliyorum. Beslenmem zayıf. Traş olmak, lüks haline geldi. Aynaya bakmadan geçen günler sıralnıyor. Havanın soğukluğu hareketimi azalttı. Sağlık açısından da pek iyi hissetmiyorum.
Ruh ve fiziksel halimi belirtmek istedim. 7 seneden sonra yeniden okudum. Hiç yaşlanmamış. Değişiklikler sadece bende.
Tek tabanca, aprıl yayıncılık tarafından çıkmış. Roman tesirinde hikayeler yazmışlar, tam bir edebi hazine yazmışlar. Şaşırdım.
Hikaye bekliyorum Nihat Gençten, hikaye tesirinde olsun. Edebi hazine olup olmaması ise tartışılır.
Nihat Genç in 6 kitabını okudum. Hepside su götürmez, şahane kitaplardı. Tek tabanca da şahane.
Nihat Genç, 2014 fuarda özenle okumam gerektiği hikayeleri işaretledi. Çavuşlar, narlıbahçe sokağı, kalkmış.
Kesiştiğimiz hikayeler, cenaze, ihtiyar kemacı.
Benim seçkim, melek teyzeyle sosyoloji, oyun kurmak, kalk ali.
Okudukça okunası, hiç bitmesin dediğimiz kitaplardan.
Alıntılar
Gitaristler ayaklarını pergel gibi açar, sahnede üçgen gibi yer alırlar.
Ah insanoğlu! Ah insanoğlu! Senden vazgeçenler utansın.
Hiçbiri yaşını bilmez, "ne derdin var?" dendiğinde rutubetten başka şikayet söylemez.
Kadınınıza işiniz gibi, işinize kadınınız gibi aşık olmak.
Entelektualizm oyunu bozar.
İnsan sırf merak eder.
Ağlamadan sevişmeyi öğrenebilsem.
Bernet şiiri:
Seni siyahlığın için seviyorum,
Şu göğsünü saran karanlık için
Seni efkarlı sesin için seviyorum
Şu göğsünü saran karanlık için
....
Unut köle olduğunu bir zaman

Yeni bir tür , sapık, başka cins insanlar olduk.

Kalbimize girmek isteyen bir insan, onurumuz, gururumuz, ebedi sırrımızdır.
Öyle içerdeki sakız ağzında sızardı.

Nihat Genç

Tek tabanca

April yayıncılık

298 sayfa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder