9 Aralık 2014 Salı

juan manuel parada - işgal ve diğer öyküler

kış mevsimine yakışmayan pazar günündeyim. elektrik kesintisi günümü şenlendirdi.

senelerden beri kış benim için soğuk suyun yüze çarpması demek. güne hızlı bir başlangıç oldu

benim için.

devrik cümlelere bayılırım. beni yansıttığını düşünüyorum. mümkün olduğunca kullanmaya

çalışıyorum.

boğaz ağrısıyla birlikte battaniyenin altında ki yerimi alıyorum.

juan manuel parada ile böyle tanıştım. kış mevsiminde sarı sıcak olan ülkelerin yazarı.

juan manuel parada nın çok sağlam hikayesi işgal bu kitaptaydı. üzerine methiyeler dizilecek çok iyi

hikaye. okuyunca göreceksiniz.

bunu dışında hastanede ki palyaço, kitap satıcısı, kiralık fikirler, mutlu ülke can alıcı hikayelerinden.

juan manuel parada ya dikkat etmeye başlıyorum.

kitap alakarga yayınlarından çıkmış, kapak resmi çok hoş.

dört-beş yerde imla hatası olmasına rağmen güzel, açık, temiz çeviri olmuş.

hikaye severlerin ilgisini çekeceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.

alıntılar:

kabul et numas, şansızlık ekiyorsun.

her şeye yeniden başlamak için yeniden başlıyorlardı.

bir gazoz ve iki çörek alacak, biraz da atari oynayacaktı.

değersiz olmaya veda edecektim.

her biri, kendisi olabilmek için diğerine ihtiyaç duymaktan nefret ediyordu.

orada bulunanların önünden yürüdü ve dışarıdaki dünyaya vardığında içerideyken ruhunu daraltan

sıkıntıyı tek nefeste dışarı attı.

juan manuel parada

işgal ve diğer öyküler

çeviri: berna talun üğüten

alakarga yayınları

103 sayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder