5 Temmuz 2019 Cuma

Reşat Nuri Güntekin - Acımak

Eğitim Fakültesinin hocalarından biri acımak adlı romanı okuma ödevi vermişti. Hocamız daha sonra değişti ya ben yine de bu işte bir iş var deyip okumaya karar verdim. Kitabı kütüphaneden aldım. Su gibi okudum. İşin açıkçası etkileyici bir kitap. Sonuna geldiğimde klasik olmak kolay değil diye iç geçirdim.
Zehra öğretmenin merhametle imtihanı...

Alıntılar

Hatıra defteri... Çok tuhaf. Yaptığı bütün fenalıklar bu küçük deftere nasıl sığıyordu acaba? ( 56 )

İlk zamanlarda çok sevdiğim yalnızlık, bana gittikçe ağır gelmeye başladı. ( 8 )

Parasız işsiz bir erkeğin akşamüstü eli boş evine dönmesinin ne olduğunu mümkün değil tahmin edemezsiniz. ( 138 )

Kendimi tutmasam bağıra bağıra ağlayacaktım. ( 156 )

Acımak
Reşat Nuri Güntekin
İnkilap Yayınevi
159 sayfa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder