29 Ağustos 2017 Salı

Irvin Yalom - Ölüm Korkusunu Yenmek

Ay bitmeden bir tane daha yazayım dedim. Irvin Yalom ' un eseri. İsmi çok büyüleyici " Ölüm Korkusunu Yenmek " vay vay vay.

Bu kitabı bir sahaftan aldım, sanki hiç okunmamış gibi üzülüyorum böyle olunca. Biraz okunsun. Okunmaya değer eserler.

Kitap zaten kısa. 51 sayfa. Konu da akıcı. Bir Yahudi' nin başından geçen trajik bir anı çerçevesinde ilerliyor. Rüyanın kapılarını aralıyor.

Bilinçdışı, bilinçaltı Jung okuduktan sonra bilinçdışı demeye dikkat ediyorum. Alt üst ilişkisinin olduğu hayatta alta atmaya gerek yok.

Irvin Yalom' a devam edeceğim, ilginç şeyler çıkacak gibi.

Kitap kısa, yazı da kısa olsun.

Alıntılar

Hayatında ne huzur ne de güveni bulunmadığı için sersemletici bir hızda çalışıyor.

Hareket ve verimlilik hızla depresyonunu sona erdirdi.

İçten içe korktuğuma eminim, ama korkunun beni ele geçirmesine izin veremem. ( 32 )

Ölüm Korkusunu Yenmek
Irvin Yalom
kabalcı yayınevi
51 Sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder